4 Ağustos 2017 Cuma

MÜZİK ESİNTİSİ



Joni Mitchell-Blue
Olafur Arnalds-20:17
Imany-Don't Be So Shy
The Smiths-Asleep
AC/DC-Spoiling For A Fight
El Ten Eleven-Fanshawe Pt.2
Tarkan-Beni Çok Sev
Zeynep Bakşi Karatağ-Pullu Tepe
The Irrepressibles-In This Shirt
Righthouse Brothers-Unchained Melody
Donovan-Deep Peace
Woody Guthrie-Ship in the Sky
Luis Fonsi-Despacito (ft. Daddy Yankee)
Öykü Gürman-Seni Ben Unutmak İstemedim Ki
Majeste-Aşk Dediğin
Grup Nara-Ne Olur Gitme
Grup İmera-Emri Olur
Pera-Sensiz Ben
Tracy Chapman-Change
Seal-Love's Divine

38 yorum:

  1. Dondurmayla da iyi gidermiş bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. Seal mı? Hiiççç bıkmam dinlemekten.

    Oysa ilk dinlediğimde hiç tahammül edememiştim. Sonra sonra dinler oldum. Şimdi müzik çalardaki hiç silinmeyenlerden iki albümü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi demirci.

      sevilir tabeeee :)

      Sil
  3. Liste tam benlik olmuşş. Yabancı şarkılara bakacağım. Dondurmalar da şahane gözüküyor! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğçe yüksel.

      müzik ve dondurma iyidir tabikidee :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      bişi bişi diil kiii :)

      Sil
  5. şu üçü büyük favorilerimden : Imany-Don't Be So Shy
    The Smiths-Asleep
    AC/DC-Spoiling For A Fight
    <3

    YanıtlaSil
  6. AC/DC,Righthouse Brothers,Tracy Chapman ve sanırım karadutlu dondurma... Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemakale.

      güzel hayat de miii :)

      Sil
  7. Ayyy o resim kalp ben ☺️☺️😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yaşam.

      aklında olsun yersin büyükadada :)

      Sil
  8. kimse yazılanlara değil dondurmaya odaklanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol kahveli.

      öyle oldu de mi yaa :)

      Sil
  9. Tracy Chapman <3 Dondurmalara double kalp

    YanıtlaSil
  10. İmera-Emri Olur haricinde diğerlerini hiç dinlememiştim en kısa zamanda göz atacağım :)

    Ama dondurmada çok güzel görünüyor canım çok çekti yaaaaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  11. Joan Osborne - What If God Was One Of Us

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazar yıldırım.

      piki. eski şarkı olmalııı :)

      Sil
  12. Amanın ne güzel şarkılar var burda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur tozu.

      senin de son insta foton ne hoştu yaa :)

      Sil
  13. Ne güzel o dondurmalar öyle😋 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. persephone.

      büyükadada gül dondurmacısı ooo. yunusun yerii :)

      Sil
  14. Listenin güzelliğini geçtim dondurmalara bakmaktan kendimi alamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koremanya.

      büyükada gül dondurmacısı oooo. aklında olsuun :)

      Sil
  15. Yaklaşık bir 5 10 dakika dondurmalar bakıp, hani bana dediğim doğrudur ama sonra bir yarım saatte listeyi inceledim yine süper tespit :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayalperest.

      büyükada gül dondurmacısı. aklında olsuun :)

      Sil
  16. Meşhuuur Despacitoo :) O müzik bana kafayı yedirtmişti zamanında.Yatıp kalkıp bu şarkıyı dinliyordum.Allah yeni bağımlıların yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  17. Ağzım sulanarak dondurmalara bakmaktan listeye pek bakamadım doğrusu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halil gönül.

      bi de magnum dark süfeeer :)

      Sil
  18. Tracy Chapman-Change eşliğinde bu dondurmalardan yemek lazım :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sercan kara.

      ivet olabileer :) hoşgeldiin :)

      Sil
  19. foto da süper ama... dondurma kardeşliği olmuş:))

    YanıtlaSil