5 Ağustos 2017 Cumartesi

ÇEMBER


Yeni ve yazlık dizilerden biri de Çember.

Polisiye dizi. Dört kişilik bir ekip. İki komiser ve iki komiser yardımcısı.

Bu dört kişilik ekip genelde çözülememiş veya çözülmesi zor vakaların peşine düşüyor. Her bölümde bir olay inceleniyor. Suçların hepsi de ilginç, biraz da esrarengiz.

Dizide ünlü konuk oyuncular da var, her bölümde. Kolaylıkla izlenen hafif bir dizi. Dört kişilik ekip genelde olayları düşünerek çözüyor. Suçluların peşlerine de düşüyorlar ancak aksiyon pek yok. Biraz durgun bir polisiye.

Olayların ilginçliği dizinin güçlü yanı. Dizinin eksikliği ise başroldeki dört polisin kişisel hayatları işlenmiyor. Arada onların da geçmişleri, karakterleri, özel hayatları işlense daha tatlı olurdu. Kim olduklarını pek anlayamıyoruz.

Yine de kendini izlettiren bir çekiciliği var dizinin.

40 yorum:

  1. Başroldeki sakallı şey değil mi ya...Söz'deki sinir bozucu terörist.Adamın oyunculuğu mükemmel ya!Bence izlenir bu dizi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir lahzanın aksi.

      izliyom ben de hiç kaçırmadım daha :)

      Sil
  2. Kelime oyunu izliyorum. Sözcüklerin farklı soruluşu, kendince espri içeren tanımlamalarla sunuluşu ve sunucusu çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ara sadece onu takip ediyorum :)

      Sil
    2. Vakit, daha anlamlı, dolu ve beyin çalıştırarak geçiyor böylece.

      Şimdi de dünya atletizm şampiyonasını izliyorum:)

      Sil
    3. acemi demirci/irem e.

      kelime oyunu bilmiyom, duymadım. sadece film veya dizi izlerim :) atletizm de izleyebilirim. spor severim. zaten nat geo wild dan sonra en sevdiğim eurosport. atletizm, yüzme, bisiklet, araba, golf hepsini izlerim. en çok da kış olimpiyatlarını severim :)

      Sil
  3. yeni nesil arka sokaklar olacak heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra bayram.

      o kadar uzun sürer mi ki :)

      Sil
  4. Noyan var yani izlenmez mi?:)) Her bölüm film tadında oluyor,yayınlanan bölümlerin hepsini izleyemesem de denk gelince oturup izledim.(izlerim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavera.

      evet film gibi. hiç kaçırmıyom ben :)

      Sil
  5. Geçenlerde tesadüfen görmüş ve izleme kararı almıştım. Şimdi daha iyi karar verdim izlemeye :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arif öztürk.

      izlenir kolay dizi :)

      Sil
  6. Bursa'ya giderken otobuste yanimdaki teyze izliyordu. Gece gece urkmustum. Bi daha da bakmadim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nermin pınar.

      ürküyosan bakma tabikide :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. isimsiz kullanıcı.

      çok iyi yabancı polisiye diziler var bak blogumdaa :)

      Sil
  8. Vallahi ben bayıldım bu diziye sevgili Deep o kadar benzer senaryolu dizi içinde bu dizi farklılık yaratıyor. Keşke yaz dizisi olmasa da hep oynasa. Ben ve kızım pazartesi akşamlarını iple çekiyoruz izlemek için.Önceleri Kanıt diye bir dizi vardı onun yeni versiyonu gibi, bayılıyordum o diziye bittiğinde bayağı üzülmüştüm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgen.

      ivit keşke uzun olsa. ben de hiç kaçırmıyom. yarın akşam var ivit. ama galiba altı bölümde bitcekmiş. kanıt hiç izlemedim.

      Sil
  9. Hehehe bende sevdim bu diziyi, kaç yıl sonra bir diziyi sevdim herkes şokta :D beni bazen sahnelerin çekimlerindeki hatalar rahatsız ediyor ama o kadarcık da olur yani :D ikinci sezonu da çekeceklermiş anlaşma yapılmış ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saliha nur turhan.

      ikinci sezon iyi olmuş. güzel dizi ama biraz yavaş :)

      Sil
  10. denenebilir Deepcim teşekkürler paylaştığın için:)

    YanıtlaSil
  11. Merak ettim, bir bakalım. :)

    YanıtlaSil
  12. Duymuştum ama bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre bozkuş.

      konuları ilginç :)

      Sil
  13. Babam izliyordu sanki bu diziyi :D Deep, seni mimledim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak.

      mim pikuu :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. merve canbaz.

      galpağ aynı dizileri seviyos :)

      Sil
    2. merve canbaz.

      hihi :)

      Sil
  15. Başlamak istediğim bir diziydi, bölümlerin artmasını bekliyordum ama unutmuşum. Yazını görünce hatırladım listeme yazayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir öğrencinin kaleminden.

      sezon bitti bileee izleee :)

      Sil
  16. Polisiyenin adı benim be. Nasıl kaçırmışım bu diziyi gözden bak üzüldüm şimdi. :( Anamın izlediği dizilerle çakışmasa da izlesem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazik topçu.

      baksanaaa blogumda bir dolu iyi polisiye dizi var, diziler başlığındaaaa :)

      Sil
    2. Deep biz kardeşimle diziyi deli gibi izliyorduk. Dizi sadece altı bölümlükmüş, diye okudum. En bi sevdiğim dizi de gitti artık. Tüh. :(

      Sil
    3. nazik topçu.

      bak meryem de güzel ama yeni dizi, kore uyarlaması :)

      Sil
  17. bu diziyi de sevdim :)))

    YanıtlaSil