10 Kasım 2015 Salı

SADE VE MAVİ VE FRAM



Benim Üç Güzeller, Sade, Mavi ve Fram (Sade ve Derin/Derin Mavi/Frambuazlı Hayat) ile ilgili yorumları ve bilgileri belirteceğim bu yazımda.

Öncelikle, gördüm ki, üç kitap da Gitti Gidiyor'da var. Frambuazlı Hayat pek bulunamıyormuş İdefiks ve D&R'da. Olması lazım ama bir dağıtım sorunu olmuştur. İstanbul'da Beyoğlu'nda Emek Yayın Dağıtım'da var. Ankara'da İnsancıl Kitabevinde var. Nette de İnsancıl'dan bulunabiliyor.

Instagram'da gördüğüm, sevgili Kitap Aşkı Tuğçe okuyup fotoğraf koymuş, Sade ve Derin adlı kitabımdan çok etkilendiğini belirtmiş. Tuğçe, instada ve twitırda var ama blogunu kapattı maalesef. Ne güzel kitap videoları yapıyordu. Altın Zen de Sade ve Derin'i çok sevdiğini belirtip instada fotosunu paylaşmıştı.

Sevgili Özgül de instada foto paylaştı, Frambuazlı Hayat adlı kitabımın, Özgül (Bir Alık Balık/Öz'ün Kitap Tutkusu) bir okulda çalışmaya başladı ve evlendi ayrıca.

Sevgili Servet Arslan (Bilgi Eksenim) blogumdan söz etti, sevgili Myna söz etti. Sevgili Kreatif Başkan (Lady Bug) röportaj yapmıştı benimle, yayınlamıştı, ama blogunu kapattı. Şiirler de vardı seslendirilmiş. O kapatınca röportaj ve şiirler gitti. Ancak, Kreatif Başkan blogları okuduğunu söylemişti kapatmadan önce, yani kapatsam da izliycem okucam demişti. Sanırım bu yazımı görür ve onları bana ulaştırır. Bu arada, Kafa Dergi Mert de 8 Nisan 2014'de röportaj yapmıştı benimle, onun blogunda var.

Yazdan bu yana ise bazı arkadaşlarım kitaplarımla ilgili yazı paylaştılar. Gözümden kaçan yazı varsa arkadaşlarım belirtsin, eklerim.

İREM YAĞIZEL

Sevgili İrem, "Sade ve Derin"i inceleyen bir yazı yazdı. Bazı yazılarla ilgili aklına takılanları sordu.


KAHVE YANI

Sevgili Kahve Yanı, "Derin Mavi" hakkında çokoş bir yorum yapmış.


EREN O.

Sevgili Eren, "Frambuazlı Hayat"ı çok tatlı anlatmış.


ÇALIKUŞU ÇAKILTAŞI

Sevgili Çalıkuşu bir süredir blog yazmıyor ancak diğer iki kitabımı olduğu gibi üçüncüyü de piyasaya çıktığı andan itibaren beş gün içinde almış. Ve diğer ikisini olduğu gibi bu üçüncüyü de ilk o okudu sanıyorum ama blogu olmadığı için yazısını çok sonra yazdı, bir de sınavı vardı yazın. Ancak çok hızlı okuyan Dilek Eren'i de unutmamalı. Çalıkuşu ayrıca, çok sevdiğim mozaik pasta ile bir foto çekmiş.


70 yorum:

  1. Foto çok güzel tabii :))
    Okuyup paylaşan insanlarda aynı şekilde.
    Bu yorumlar hep artsın ve daha çok okunsun dilerim bütün kalbimle.Bu ilgiyi hakediyor çünkü kızların :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayyy ama en gezentileri fram de miii yaaa. izmiri çok gezmişti ki ooooo :)

      Sil
    2. Eveeet tabii yaa ama bak sana birşiy söyliyim mi ama İzmiri Framla gezmiştim ya hani o ablamın sürpriziydi işte benim kitap çünkü postayla geç kalmıştı :)
      Sonra ablam dedi ki bak fram elinde geziyor nazlı nazlı ama o senin değil o postayla gecikeni senin buna çok alışma tamam mı ya kardeşine ver dedi ya da bir arkadaşına :)
      Kardeşime verecektim normalde ama arkadaşlarıma vereceğim kitaplarının yanında bir fram daha vardı .
      İzmir havası yutmuş gezgin Frama ise kıyamadım kız kardeşimden başkasına.O yüzden bir totem yaptım hihihi :)
      Geleceğe yönelik.Senin kitapların kızların ya hani benimde hayali dükkanımda gezen bir kızım var işte o framı kızıma imzaladım.Bir gün kızım olursa ona vericem.Yok kızım olmazsa belki kız torunlarım olur bence.8 eylül 2015 İzmir kemeraltı diye tarihide yazdım.Bir zarfa koyup kitaplarımın en başında onu dizdim ve hiç dokunmadım ondan sonra.Yani ben bu fikri çok sevdim :) Çünkü sen dersin ya hep çok çok yıllar sonra ne olacak diye geleceği merak ederim diye bak framda gelecekten birinin eline geçicek ya çok tatlı bir oyun gibi olmadı mı bu :)

      Sil
    3. arsu.

      çok tatlı bi düşünce ve çok duygulu yaa. tam senlik işte duyarlısın ya ondan düşüncelerin de çok iyi oluyo o yüzden. çok güzel bişi yapmışsın tabii. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ümran tuncer.

      mozaik pasta en sevdiğim işteeee :)

      Sil
  3. Deepcim teşekkür ederim:) bu üç süper kitabının bol bol satmasini ve yeni kitaplarını okumayı dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eren o.

      ayyy bak sen işte böyle deyip çok moral veriyon ki amaaa :)

      Sil
    2. :)) ay valla öyleyse ne mutlu bana... ama kitapların zaten çok güzel Deepcim, başarıyı hak ediyorlar:)

      Sil
    3. eren o.

      sen öyle diyorsan öyledir hihihi :)

      Sil
  4. Güzel yazıyorsun ki Deep, hep yaz sen :)
    Frambuazlı Hayat'ı dayanamayıp alacağım sanırım çünkü elimdeki kitapların biteceği yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karga ve kız.

      boşver şimdi sınavlarını düşün sen :)

      Sil
  5. Ve ben hala okuyamamış hayırsız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my real.

      olsun yaaa okursun ki bigün. frambuazı oku öncee :)

      Sil
    2. okuyacağım kesin!
      arkadaşıma senin söylediğim yeri sordum ama o da bilmiyormuş. boş bir vaktimizde gidip Beyoğlu'nu turlamalı ama o kadar da yoğunuz ki son zamanlarda :/

      Sil
    3. my real.

      acelesi yok kiiii :)

      Sil
    4. deepsi frambuazlı hayat için bana bir yer söylemiştin Taksim'de. tekrar iletir misin (:

      Sil
    5. my real.

      beyoğlu emek yayın dağıtım :)

      Sil
  6. Ben de bugün düşünüyordum, Deep hala cevap vermedi falan diye. Cevap verecek misiniz sevgili yazar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      tabiisi. ama şimdi sen derslerini düşün kiii :)

      Sil
  7. Evet ya, Kreativ Baskan'in Video ve siirler cok güzeldi,özeldi...Senin blogunda mutlaka yer almali.

    Umarim kayitlar eline gecer deeptone...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleydi :((

      Sil
    2. şule m/hayatım kitap.

      heeey bu yazımı gördü kreativo ve gönderdii şiir videosunuuu koyarım bloga daaa :)

      Sil
  8. Kahve yanı, çokoş yorum yapmış yazmışsın ya ben onu hızlıca okurken kokoş anladım bir an :)))
    Ay diyorum ne kokoşluğumu görmüş Deep :D
    Ya bir de Kretif'in bu gidişi uzun metrajlı ve can sıkıcı oldu :(
    Ben çok özledim onu...
    Terkedilmiş gibi içim buruk ya niye ki... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve yanı.

      off okuyodur o bu yorumu amaa :)

      Sil
  9. maşallah deep hayırlı olsun kitapların:) Ne ara üç kitap yazdın, şaşırdım ama çok sevindim senin adına :)

    YanıtlaSil
  10. fuara katılmıyo musun deepcan yaaa? kuyruklara girip imza alalım senden. maske takarsın sen, yine gösterme kendini, olmaz mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa, çok iyi fikir :D

      Sil
    2. dilek eren/şenay bn.

      ha haaa baksanızaaa bunu ben de çok düşündüm ve senaryo yaptım kaç tane. evet imza gününde maske takıyorum filan ya da bir camın arkasındayım filan. bi dee, diyorum ki, mesela tüyapta bir blogçu arkadaşımız ben deepim diyo ve imzalıyooo. ankara kitap faurında başka bi blogçu arkadaş imzalıyo deep olarak izmirde başka kocaelinde başka antalyada başkaaaa :)

      Sil
    3. haha süper fikir, ben hafta sonu tüyap'tayım... maske takıp, nabız yoklaması yapabilirim istersen :)

      Sil
    4. dilek eren.

      ne hoş olur ama de miiii :)

      Sil
    5. şenay bn.

      di mi amaaa :)

      Sil
  11. Ben sadece ilk kitabı okuyabildim hala. Netten alışveriş yapmıyoruz biz kredi kartıyla :D
    puf:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay bn.

      baksanaa, bi kitapçıya gitsen sipariş versen sana getirtirler kiii :)

      Sil
    2. Aklıma gelmedi o, olursa söyleyeyim o zaman :D

      Sil
    3. şenay bn.

      herhangi bir kitapçı senin orda, sölesen getirir yaaa :)

      Sil
  12. Deeepppp Ben kitaplara ve nicke hiç mi hiç dikkat etmemişim desem bana kızar mısın :( yani ikisini nieyse hiç bağdaştırma gereği duymamışım şimdi geldim ziyaretine ya bi dur nasıl yani tepkisini verdim itiraf etmeden de gidemedim :( en kısa sürede kitapların hepciini okuyup gerekirse blog bile yazmayıp bitireceğim ve sonunda kendi düşüncelerimi paylaşacağım üstelik bir de teklifim var tüm bunlardan sonra çokta anlamadığım bir iş aslında ama konuğum olur musun ^^ :) Özür dilerim en kısa sürede okuyup döneceğimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balın kokusu.

      kızmam kiiii :) ay baksana yorma kendini öyle okursun yaa yavaş yavaş. özür dileme yaa okursun işteee stres yapmaa keyifle okursun işallah :) konuk tımams yaparız bişiler. hiç konuk olmadım amaaa olurum kiiiii :)

      Sil
    2. iyi işte ikimizinde ilk olur benim acemiliğimi anlamazsın :) Bende merak ettim kaç gündür sesin soluğun yoktu :)

      Sil
    3. balın kokusu.

      ya çok yazı yazdığım için genelde bir gün sonra yanıtlayabiliyom yorumları ve yorum yapan bloglara gidiyom ondan işte gecikiyo azcık. yazıyı yazdığım gün cevap veremiyom :)

      Sil
  13. Anaammm...
    3. kitap çıkmış.. başımı alıp nerelere gidem ben şimdi..
    daha birinci bekliyor okunmayı. utanmalıyım galiba şu sözümden sonra.
    hayırlı olsun.
    ne zaman çıktı bilmiyorum.
    çok şey kaçırmışım belli.
    telafi etmeye çalışırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuşuk hayalperest.

      olsun yaa üzülmeeee :) ilk kitabı almıştın eveeet artık zamanın olmaz ki okumayaaa :)

      Sil
  14. Bende alıp okuyacağım üçünü de deep ama üşengeçlik bir türlü fırsat bulamadım. Sen dörtlemeden ben şu üçü bitirebilirim inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı.

      üzme canını yaaaa olsun okursun zamanlaaa :)

      Sil
  15. Sevgili deepciğim. Kitaplarının olduğunu henüz öğrendim, ne kadar güzel.(Ne kadar dikkatsizmişim, ayrıca bunu da öğrendim.)

    Benim de hayalimdi kitaplarımın basılması ama henüz kendimi o kadar iyi görmüyorum belki de hiç bir zaman göremeyeceğim :)
    Çok meral ettim kitaplarını en kısa zamanda alıp okuma istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dreamella.

      ay öyle demesene sen ne güzel yazıyorsun biliyosun ki çok seviyorum yazılarını istersen olur ki inan bana bak. unutma bu konuyu taam mııı :)

      Sil
    2. inş. bakalım belki bir gün olur :D Unutmam merak etme.

      Sil
    3. dreamella.

      oleeeey. sende ışık var işteeee. öyle derler yaaa :)

      Sil
  16. Hadi yaaaa !!! Senin üçüncü kitapta mı çıktı deep kardesim yaaaa ben ne zamandır gelmiyormuşum meğerse tüh tüh ! Bravo benim kardeşime maşallahlar olsun daha nice muhteşem kitaplara ! :)))
    Ama ben üzülüyorum ancak Türkiye'ye gelince alabilcem artık üçünüde birden alırım ... Bu sene izinde pek imkanım olmadı kitap almaya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eda.

      ayyy kardeşim gelmiiiş teşekkür ederiiiim :) olsun üzme canınıı :)

      Sil
  17. Valla ben de hayırsız olaraktan okumadım yaa. Ama sana özel değil ben genelde kitap okuyamıyorum deep :( ama alıcam vizelerden sonra okucam söz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stupid rabbit.

      boşver kitabı sen yaaa gez eğlen ki yaşamak ne güzel işteee :)

      Sil
  18. Evet az önce, duvarımda ilk kitabın Sade ve Derin üzerine yazdığın yorumda öğrendim üçüncü kitabın Frambuazlı Hayat kitabının çıktığını, sevgili Deep Tone.... Yürekten kutluyoooooorummmmmm. Hayırlı, uğurlu ve okuru bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kezban ş.t.

      çook ama çok ama çok teşekkür ederim kiiiii :)

      Sil
  19. Bir de Melanda var ya kitaplarından Derin Maviyi okumaya başlamış dün instagrama kitaptan en sevdiği şiiri koymuş.
    En sevdiği kim olmuş biliyon mu Gece şiiri ama :) Bende dedim kinereeden bildin Deepin kitaptan en çok o şiiri sevdiğini işte ya okumaya devam ediyor oda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsu.

      ayy ne güzel evet ya en sevdiğim şiir o. bir de o kitaptaki şiirleri yazmayı bitirirken en son yazdığım şiir o. 41. şiir ama ortaya koydum. sıralı olmasın diye kendi kendine takıntı yapmayım diye yani :) melanda koycam bugün fotoları feyse dün akşam yorgundum uyuyakaldım ondan yani koyamadım :)

      Sil
  20. ay üçüncü kitap çıktı di mi yaa hayırlı uğurlu olsun deepcim:) bi yandan da utanarak yazıyorum ama üçüncü kitap çıktı ben hala okucam ilk ikisini:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci.

      ay boşver ayol zamanla okursun ki. mersiiii :)

      Sil
  21. 3 kitap mı :O maşallah ya :D

    YanıtlaSil
  22. Deep sen kitap mi yazdın hemde 3 tane mi çok şaşirdim valla çok merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meryem çandır.

      ayyyy ben de şaşırdııım yazmışım da haberim yoook :)

      Sil
  23. fram'ı almayacağım , yazarı imzalayacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap eylemi.

      öyle mi düşünüyosuuuun :)

      Sil
    2. he yani hem düşünüyorum hem bekliyorum :D

      Sil
  24. Sorularımın geri dönüşü yapılmadı ya ? :) Bekliyorum hala :)) Aklımda, keklenmedim dimi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem yağızel.

      kakaolu kek severim ivit :)

      Sil